تیک عصبی چستر!!!!
چستر میگه:((من خیلی ناخن هام رو میجوم!فکر میکنم این،عادت عصبی کوچیک منه...در واقع یکی از راه های من برای کم کردن استرسمه....اگر شما من رو در حال جویدن ناخن هام ببینید،احتمالا در مورد مسئله ای نگران و مضطرب هستم..................))
I chew my fingernails a lot, I think that's my little nervous habit. That's one of my ways to relieve stress. If you see me chew my nails, I'm probably nervous about something

+ نوشته شده در Sat 26 Jan 2013 ساعت 16:6 توسط EDVIN
|
زندگی رسم خوشایندی است